محسن یگانه برای انتشار حباب، یک ماه دیگر از هوادارانش فرصت خواست! محسن یگانه برای انتشار حباب، یک ماه دیگر از هوادارانش فرصت خواست! 




محسن یگانه برای انتشار حباب، یک ماه دیگر از هوادارانش فرصت خواست!

  • نویسنده:هورمزد
  • تاریخ:پنج شنبه 29 تير 1391
  • عنوان موضوع: <-CategoryName->
  • نظرات:

محسن یگانه برای انتشار حباب، یک ماه دیگر از هوادارانش فرصت خواست:

 محسن یگانه که قرار بود آلبوم جدید خود را زود‌تر از بسیاری از آلبوم‌های موجود در بازار منتشر کند به دلیل وسواسهای بیش از حدی که در آن لحاظ کرد، انتشارش را با تاخیر همراه کرد. محسن یگانه در این باره به سایت موسیقی ما گفت: تصمیم بر این بود که بسیار زود‌تر از این‌ها آلبوم جدید خود را راهی بازار موسیقی کنم اما از آنجایی که احساس کردم توقع مخاطبم از من بسیار فرا‌تر از اینهاست، تغییراتی را در آخرین لحظات در آن ایجاد کردم.

یگانه با تاکید بر اینکه تغییرات لحاظ شده را برای احترام به مخاطب و شعور او در نظر گرفته افزود: مخاطب بخش وسیعی از موسیقی یک خواننده است که باید وی را درنظر بگیرد و شعور و سلیقه او را در ساخت تک تک قطعات لحاظ کند. در غیر این صورت باید از مردم فاصله بگیرد.

وی ادامه داد: از طریق تریبون سایت موسیقی ما از همه مخاطبان و هوادارانم کسب اجازه می‌کنم و با اجازه آن‌ها انتشار آن را به تاخیر می‌اندازم. این دوستان مطمئن باشند آلبوم جدیدم را با کیفیتی بهتر و بیشتر به دستشان خواهم رساند.

به گفته وی ترانه‌های کل آلبوم توسط خودش ساخته شده وتنظیم قطعات را علی ثابت، شهاب اکبری و مهران عباسی به عهده‌ دارند.

وی نخواست تاریخ دقیقی از انتشار آلبومش به هوادارانش بدهد ولی از آنجایی که سعی دارد با آن‌ها تعامل داشته باشد عید فطر حباب را به دست آن‌ها می‌رساند تا عیدی آن‌ها را نیز داده باشد.

وی در پایان گفت: هنوز برای انتشار آن با هیچ یک از شرکت‌ها قرارداد نبسته‌ام و قرار است به زودی وارد مذاکره شوم. از محسن یگانه تا کنون آلبوم‌های موفقی شنیده‌ایم که از این میان می‌توان به «نفس‌های بی‌هدف» و «رگ خواب» اشاره کرد که صورت رسمی وارد بازار موسیقی کشور کرده است.

تور کنسرت‌های وی نیز در اکثر شهرهای ایران با حضور چشمگیر هوادارانش و با استقبال آن‌ها مواجه شد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





داغ کن - کلوب دات کام بازديد از اين مطلب : مرتبه با کليک بر روي + ار ارسال کننده اين مطلب تشکر نمائيد




اخرین مطالب

ollow" />